גלויות פליירים ומגנטים

חברת גרפילי

שיווק מוצרי העסק שלך

ערוץ פרסום נגיש וקל ליישום, בעל פוטנציאל רב להניב תועלת מיידית, וכרוך בעלויות נמוכות. גלויות או פליירים משמשים כבמה מצויינת לשירותים מקצועיים ולהצגת מגוון מוצרים ושירותים. 

בערוץ זה מומלץ להציג מוצרים, לקדם מבצעים, ולציין לפחות מחיר אטרקטיבי אחד של שירות או מוצר. יועצי המכירות של גרפילי, ידריכו אתכם כיצד לייצר פירסום בולט ואטרקטיבי, על גבי הפליירים והגלויות. את הגלויות והפליירים ניתן לייצר במגוון גדלים וצורות להפקת הפוטנציאל המירבי מהן. מדובר בהפקה מהירה ואיכותית.

יש יתרונות רבים לפרסום ודיוור של גלויות בתיבות הדואר, הבולט שבהם הוא התחושה האישית שמייצרת הגלוייה. מדובר בפרסום על גבי נייר משובח, המעניק פרטים ממוקדים לקמפיינים או מבצעים. ניתן להדפיס על מגוון רחב של סוגי נייר, לעצב ולהדפיס בצבעים אטרקטיבים ואף להדפיס את הגלויות והפליירים בדיוור ישיר חכם, עם שם הלקוח ותמונות משתנות מגלויה לגלויה, בהתאם להעדפות הלקוח, או התאמת הקמפיין לדרישותיו. 

האפשרויות בהדפסה חכמה הן כמעט אין סופיות. ניתן להדפיס בכל כמות ולייצר פלטפורמת מכירות ושיווק בקלות רבה. המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם כיצד לייצר על גבי הגלויות והפלאיירים, שטח פרסום אפקטיבי ומניב. 

מה כדאי לכתוב על פלייר, גלויה או מגנט?
בעולם של מסרים ויזואלים, חשוב מאוד לשלב מספר אלמנטים זה לצד זה. בראש ובראשונה להקפיד על תמונת המוצר או נותן השירות. על התמונה להיות מכובדת ואם מדובר בתמונה של אדם, יש להקפיד ולהשתמש בתמונה מקצועית וטובה שתשדר בטחון ואמון. 

חשוב מאוד לכתוב בכמה מילים קצרות על הותק המקצועיות והאיכות, וכן להציע הצעה אטרקטיבית אחת לפחות של מוצר או שירות, ככל שההצעה תהיה מפתיעה יותר, כך יוכל הפרסום בפלייר או בגלוייה להרחיב לכם את מעגל הלקוחות הפוטנציאלים.

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *