חוברות קטלוגים ופולדרים

חברת גרפילי

התאמה אישית לצרכי הלקוח

חוברות קטלוגים ופולדרים הם אבן יסוד מרכזית לכל חברה המשווקת מוצרים או שירותים, ומעוניינת להציג ללקוחותיה את המידע המקצועי הרחב ביותר על השירותים והמוצרים אותם היא מציעה. הצגה נכונה של המוצרים, עיצוב מרהיב וניצול נכון של שטחי הדפסה, הינם אבן יסוד מרכזית בקידום מכירות החברה. 

לגרפילי נסיון עשיר בתכנון עיצוב וייצור קטלוגים לכל ייעוד ומטרה. אנו מציעים ללקוחותינו קטלוגים בהתאמה אישית עם מגוון עצום של פתרונות גימור מרשימים. 

הצוות המקצועי שלנו מזהה את הפוטנציאל הטמון בכל חברה, ומעניק מענה לכל צורך אסטרטגי ומקצועי. עיצוב נכון, מציב את החברה, שירותיה ומוצריה על במה יוצאת דופן המדגישה את האיכות, הייחודיות והמקצועיות. בעבודתנו משולבים אלמנטים רבים החל מהבלטות, הטבעות, אותיות שקועות וכלה בציפויי לכה, UV סלקטיבי ועוד.

חוברת יכולה להציע מגוון רחב של שימושים, ביחס לצורך החברה, בדרך כלל מעבירה חוברת מסרים אינפורמטיבים. חוברת מאופיינת לרוב בכריכת סיכות ובנייר עבה יותר בכריכה. 

קטלוג מוצרים הינו אוגדן המחולק לקטגוריות מקצועיות, ומציג תמונות של מגוון המוצרים והשירותים אותם מציעה החברה ללקוחותייה. בקטלוג מומלץ וחשוב להשתמש בתמונות מקצועיות ובהדגשת מסרים המעידים על נסיון עשיר, מקצועיות ותודעת שירות.

פולדר הינו מארז ניר אלגנטי לניירת משרדית, הצעות מחיר וכרטיס ביקור, הנושא את לוגו החברה ואת פרטיה, אותו נשאיר ללקוחותינו עם החומרים המקצועיים. פולדרים הינם כלי מרכזי באינטראקציה עם לקוחות. אנו מתכננים מעצבים ומייצרים מגוון רחב של פולדרים בהתאמה אישית, עם כיסים המתאימים לצרכי הלקוח, ומאפשרים הגשה של חומרי שיווק ומכירות בצורה מכובדת.

לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *